DABUR POLSKA

Regulamin zakupów

REGULAMIN SKLEPU INTERNETOWEGO

Daburdirect.pl

 

§1

Postanowienia ogólne

 

I Zamówienia

1. Zamówienia w sklepie internetowym firmy Deesis s.c będącym na stronie: www.daburdirect.pl , zwanego dalej Sklepem, mogą być dokonywane wyłącznie osoby pełnoletnie. Zamówienia składać można 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu.

2. Właścicielem sklepu jest firma Deesis s.c. Ewa Maciukiewicz i Patrycjta tamang

00-834 Warszawa, ul. Pańska 75

2. Sprzedaż odbywa się za pośrednictwem internetu na zasadzie umowy zawieranej na odległość, pomiędzy składającym zamówienie, zwanym dalej Kupującym, a firmą Deesis s.c.- Sprzedającym.

3. Złożenie zamówienia jest możliwe po zapoznaniu się z niniejszym regulaminem i po zaakceptowaniu jego treści.


4. Warunkiem koniecznym do realizacji składanego zamówienia jest poprawne wypełnienie przez Kupującego formularza znajdującego się na stronie internetowej Sklepu. Przy składaniu zamówienia prosimy o podawanie numeru telefonu, aby w razie pojawienia się problemów z dostarczeniem przesyłki istniała możliwość kontaktu z Państwem.
W przypadku wpisania przez Zamawiającego błędnego lub niekompletnego adresu i zwrocie przesyłki przez Pocztę Polską lub innego doręczyciela, przy powtórnej wysyłce towaru firma Kosmetyki dabur Poland dolicza koszty zwrotu pierwszej przesyłki.

5. Ceny towarów znajdujących się w Sklepie są cenami brutto (zawierają VAT). Za cenę wiążącą do zrealizowania zamówienia uważa się cenę obowiązującą w dniu złożenia zamówienia. Opłaty za przesyłkę widniejące w sklepie dotyczą wyłącznie przesyłek krajowych. Opłaty za przesyłki zagraniczne ustalane są indywidualnie z Zamawiającym.

6. Zastrzegamy sobie prawo do zmiany cen, wycofania towarów z oferty lub zmiany cen i zasad promocji bez uprzedzenia.

7. Kupujący otrzymuje od Sklepu automatycznie wysyłane potwierdzane przyjęcia zamówienia do realizacji. 

8. Do każdego zakupu Kupujący otrzymuje fakturę VAT lub paragon. Wystawiana jest ona zgodnie z informacjami podanymi w zamówieniu.


II Formy płatności i dostawy

1. W Sklepie można złożyć zamówienie wybierając następujące formy płatności:

a) przedpłata na konto,

b) za pobraniem - za zamówiony towar Kupujący płaci na poczcie lub przy odbiorze przesyłki od listonosza lub kuriera,

c) Lub płacić przez serwis Pay U
W przypadku wybrania przedpłaty na konto Sklep wysyła wraz z e-mailem potwierdzającym zamówienie numer konta:

Kamal Tamang

 ul. Piaskowa 9/223
PolBank

78 2490 0005 0000 4500 7051 0117

Ceny za przesyłkę widniejące w Sklepie dotyczą wyłącznie przesyłek krajowych.


2. Towar zamówiony w Sklepie standardowo wysyłany jest za pośrednictwem Poczty Polskiej, Inpost lub firmy kurierskiej.

Przy zamówieniach dokonanych przed godz. 12.00 wysyłany jest zwykle tego samego dnia listem priorytetowym lub paczką, jednakże w przypadku dużej ilości zamówień może on być wysłany w innym terminie lecz nie później niż 7 dni roboczych od daty zamówienia.

W razie zaistnienia trudności w realizacji zamówienia Sprzedający podejmie próbę kontaktu z Kupującym w celu omówienia szczegółów. Dlatego prosimy o podanie w zamówieniu swojego adresu e-mail lub/i numeru telefonu.

3. Przy wybraniu przez Kupującego płatności przedpłatą na konto, brak jej wpływu w ciągu 7 dni roboczych od daty potwierdzenia zamówienia powoduje jego anulowanie.


4. Dostawy realizujemy na terenie Polski za pośrednictwem Poczty Polskiej, lub kuriera. Przesyłki zagraniczne realizujemy wyłącznie po wcześniejszej wpłacie odpowiedniej kwoty (zawierającej sumę za produkty, koszty przesyłki, w przypadku przelewu z konta zagranicznego - prowizję bankową od przelewu zagranicznego) na nasze konto. Wysokość tych opłat ustalamy po otrzymaniu zamówienia i informujemy o niej klienta. 

5. Sklep nie ponosi odpowiedzialności za ewentualne opóźnienia w dostarczaniu przesyłek wynikłe z winy Poczty Polskiej, Inpost lub firmy kurierskiej. 



III Zwroty

1. Zgodnie z Ustawą z dnia 2 marca 2000 roku o ochronie praw konsumentów gwarantujemy Państwu prawo zwrotu towaru w stanie nienaruszonym w terminie 10 dni od otrzymania przesyłki, a także możliwość rozwiązania umowy i anulowanie zamówienia bez podania przyczyn. Odbiorca przesyłki może zrezygnować z przyjęcia towaru już po jego dostarczeniu jeżeli zawartość przesyłki nie jest zgodna z zamówieniem lub ofertą.


2. Sklep gwarantuje zwrot wartości zamówionego towaru w ciągu 7 dni roboczych przekazem pocztowym lub przelewem na konto Kupującego. W przypadku zwrotu pieniędzy za pomocą przekazu pocztowego Sklep pomniejsza 
kwotę należną Kupującemu o kwotę opłat pocztowych za przekaz.

3. Warunkiem przyjęcia zwrotu jest odesłanie nam zakupionego towaru w oryginalnym nieuszkodzonym opakowaniu, wraz z oryginałem faktury pod warunkiem, że produkt nie był używany, kopiowany, nie został w żaden sposób zniszczony.

4. Koszty odesłania towaru ponosi kupujący. Koszt dostawy i odesłania towaru nie podlega zwrotowi.

5. Zwracane produkty należy przesłać przesyłką pocztową poleconą na adres:

Deesis s.c , ul. Pańska 75. 00-834 Warszawa

6. Nie przyjmujemy żadnych przesyłek odsyłanych za pobraniem.


IV Reklamacje

1. W chwili odbioru towaru kupujący jest zobowiązany do sprawdzenia czy przesyłka nie posiada uszkodzeń powstałych podczas transportu, śladów otwierania. Warunkiem rozpatrzenia reklamacji przesyłek uszkodzonych przez Pocztę, Inpost lub firmę kurierską jest spisanie w obecności pracownika Poczty Polskiej, Inpost lub Firmy Kurierskiej protokołu reklamacji.

2. Jeżeli kupujący chce sprawdzić zawartość paczki przed zapłaceniem za nią (dotyczy tylko przesyłek za pobraniem), powinien podczas zamawiania produktów zaznaczyć, że chce wykupić dodatkową usługę pocztową - "sprawdzenie zawartości paczki". Usługa ta jest dodatkowo płatna i liczona jest według aktualnego cennika Poczty Polskiej, Inpost  lub firmy kurierskiej. Sklep dolicza tę opłatę do pobrania. 

3. W przypadku stwierdzenia wad w zakupionych produktach klient ma prawo do zgłoszenia reklamacji w ciągu 7 dni od daty otrzymania przesyłki.

4. Towar uszkodzony zostanie wymieniony na inny, pełnowartościowy, a jeżeli będzie to niemożliwe (np.: z powodu braku towaru w magazynie) sklep zwróci klientowi równowartość ceny produktu lub zaoferuje mu inne dostępne w sklepie towary do wyboru.

5. Sklep zwraca koszty związane z odesłaniem towaru reklamowanego z powodu wad w ciągu 7 dni od daty otrzymaniu przesyłki od Kupującego.

 

6. Dotyczy przesyłek z przedpłatą na konto: w przypadku problemów z dostarczeniem przesyłki spowodowanych z winy dostarczyciela (Poczta Polska, Inpost firma kurierska), Sklep nie wysyła powtórnej przesyłki i nie zwraca pieniędzy na konto do momentu otrzymania wyjaśnienia (odpowiedzi na reklamację) ze strony dostarczyciela.



V Bezpieczeństwo

1. Zgodnie z ustawą o ochronie danych osobowych z dnia 29 sierpnia 1997 roku, ( tekst jednolity Dz. U. Nr 101 z 2002 r. poz . 926 , z późniejszymi zmianami) Sklep zobowiązuje się do ochrony danych osobowych Kupujących. Zgodnie z tą ustawą Kupujący mają prawo do wglądu w swoje dane, do ich poprawiania lub do żądania usunięcia ich z bazy danych Sklepu. Składając zamówienie i podając dane osobowe Klient wyraża zgodę na przetwarzanie danych osobowych dla celów firmy Deesis s.c


2. Baza danych osobowych Kupujących nie będzie udostępniana innym podmiotom. Nie będzie też udostępniane nikomu poza personelem pracującym przy realizacji zamówień. Dane osobowe naszych Klientów wykorzystywane są wyłącznie do celów realizacji zamówień lub kontaktu z Klientami w przypadku kłopotów wynikłych podczas realizacji zamówienia. Wyjątek stanowi adres e-mail, na który, poza informacjami dotyczącymi realizowanego zamówienia, wysyłane są także newslettery informujące o nowościach w serwisie.



VI Inne

1. Oferta sklepu nie stanowi oferty handlowej w rozumieniu art. 66§1 KC i 66¹§1 KC.

2. Językiem umowy jest język polski. Umowa stanowi tajemnicę przedsiębiorstwa i nie jest nikomu udostępniana, a jedynie wykorzystywana dla celów marketingowych Sprzedawcy.

3. Wszelkie treści, zdjęcia produktów oraz fotografie zamieszczone na stronie www.daburdirect.pl są własnością firmy Deesis s.c. Kopiowanie, powielanie i wykorzystanie w celach komercyjnych bez pisemnej zgody firmy Deesis s.c. jest surowo zabronione. 

4. Kolory, wygląd, kształt niektórych produktów mogą w nieznacznym stopniu odbiegać od oryginałów (fotografia oraz monitory komputerowe nie zawsze są w stanie oddać rzeczywisty kolor przedmiotów). Nie stanowi to podstawy do ewentualnych reklamacji.

5. W sprawach nieuregulowanych niniejszym regulaminem stosuje się przepisy Kodeksu Cywilnego.

6. W przypadku pytań, sugestii, informacji bądź reklamacji prosimy o kontakt:

a) listowny - DEESIS s.c, ul. Pańska 75, 00-834 warszawa
b) telefoniczny - tel 22 620 03 04, 22 397 78 05 tel./ fax 22 620 03 04
c) e-mail - daburdirect2012@gmail.com